Tuesday, May 6, 2014

Emmmm... dilemma... dilema..

Assalamualaikum...

Sedih plak rsa di hati..
Tersepit antara cinta dan syg sejati...
Mna satu perlu aku pilih...
Bantu la diri ni.. aku buntu.. 

Aaarrggh.. tersepit betul.. ssah bila kita brada dalam dilema..
Kanan suami... kiri ibu...
Bak kata org tua2.. diluah mati emak ditelan mati bapak...

Mna satu fiza nk pilih.. ya Allah... aku tersepit...
Emmm... mom suh fiza cri keje... betul la kata ny..blajar susah2.. duit byk dh hbis.. tp xkeje.. 
Hubby plak... ad jugak betul ny...
Xsggup berpisah ngn anak kta nya.. berjauhan dan ulg alik tuk tgk anak... xsggup rsa ny nk ulg alik lg..

Fiza tersepit... ya Allah.. mna satu ni..
YaAllah... aku tahu Kau uji sbb Kau tahu aku dpt hadapi ny... tp ya Allah.. beri la petunjuk mu... aku mohon pada Mu ya Allah.. 

No comments:

Post a Comment